Pelle 4/11 2011

Min ponny är så underbar!
Medan jag gjorde iordning honom var han supergosig! Han la huvudet i mina armar och vi bara stod och lutade mot varann hur länge som helst! Jag fäller nästan en liten lyckotår varje gång han gör så, eftersom det händer ganska sällan.
Red först ner i nybyggsområdet en sväng, och red sedan in på en parkering vid kyrkogården och gjorde lite volter, serpentiner och en modifierad form av en 8-övning. Han kändes SÅ fin! Han var så arbetsvillig och försökte verkligen göra rätt, trots sin stelhet. Mot slutet började han även jobba med ryggen och började söka sig ner i formen!! Det bästa av allt var att han var enormt känslig idag, jag behövde knappt ta i honom, han svarade direkt! Vackra, vackra ponny!
Satt av och gick sista biten hem och övade lite halter. Det gick oxå super och han försökte knappt ens utmana mig!
Jag kunde inte fått ett bättre slut på dagen! ♥
Jag älskar dig


Alla sätt är bra utom de dåliga ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0