Pelle 1/10 2011

Igår kunde jag inte rida, då jag fick en rejäl smäll på knät av en av hästarna på jobbet och det svullnade till dubbla storleken. Så det var ganska lönlöst att ens försöka ta mig till stallet.
Men idag, trots att jag haltade och inte såg klok ut, drog jag med mig pappa och åkte upp. Pappa sattes på att mocka och jag red en sväng. Skrittade runt kyrkogården, han kändes lite slö, men eftersom jag inte riktigt kunde sätta några krav på honom alls idag så gjorde det inte så mkt, så han fick lunka på. Var mest glad att jag kunde sitta upp alls.
Åkte med mamma och tog in honom på kvällen. Tror han trivs väldigt bra med att få gå ute så mycket längre än vad han fick göra när han stod på 4H, han verkar så nöjd. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg!

sööt häst!=D

2011-10-02 @ 14:26:08
URL: http://annajoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0