Pelle 12/10 2011

Bestämde mig för att rida med grimma, det har funkat super innan och jag ville mest kolla så att det fortf verkade så. Just nu har jag inga pengar, men jag ska spara ihop till et riktigt hack!
Iaf, det gick hur bra som helst, gjorde mycket halter och böjde lite på honom. När vi just skulle börja gå hemåt möter vi ju självklart en bärgningsbil (hurra...) och Pelle får spelet. Ena stunden var vi påväg ner i diket, andra stunden dansade vi runt ute på vägen. Han fnyste och frustade och reagerade på minsta ljud efteråt. Stackars ponny, han visste inte vart han skulle ta vägen, jag fick ägna större delen av vägen hem till att försöka lugna honom.
Nu hoppas jag verkligen inte att skadan går upp pga dagens äventyr, jag får hålla koll på det och kanske ta det väldigt lugnt ett par dagar. Bad en av de andra tjejerna i stallet att kolla på honom när vi kom hem för säkerhets skull och hon såg inget konstigt så, men man vet ju aldrig.
Hurra för mobilbilder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0