Pelle 18/10 2011

Otroligt nog var det uppehåll när jag kom till stallet!

Ponnyn hade varit duktig och motionerat sig själv idag. Jag fick höra att han varit skogstokig strax före jag kom och bockat runt och varit allmänt räcerhäst.
När jag kom och hämtade honom kom han travande, med luggen flygande och vild i blicken. Han halvt om travade, halvt om taktade hela vägen in till stallet, han kunde lika gärna varit en stissig 5-åring! Sötponnyn ♥
Blev ingen direkt massage eftersom han redan var så varm efter att ha sprungit, så det blev en lång rykt och massa mys istället. Vi delade en apelsin och jag redde ut hans svans riktigt ordentligt. Jag förstår inte hur han lyckas lera ner den så fullständigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0