Pelle 4/10 2011

Funderade på om jag ens skulle våga ge mejj ut, det blåste som satan! Stod en extra stund inne och borstade och pysslade för att se om vinden skulle avta, vilket den förstås inte gjorde, så jag fick ge mig ut tillslut ändå. Vad man utstå för dessa hästars skull ;)
Red ner över kyrkogården och genom nybyggsområdet och ner en bit mot Myråsskolan och tillbaka till BRS vbia stora vägen. Var riktigt obehagligt vissa stunder måste jag erkänna. När vinden kom från sidan låg Pelles man ner... det blåste inte lite med andra ord. Pga blåsten var det inte så mycket lönt att försöka med nåt särskilt idag, utan valde att göra mycket halter. Han var jätteduktig, förutom när han blev rädd för en lastbil och hoppade iväg lite. För hans egen skull hoppas jag inte han gjorde skadan värre!
Hoppas på mindre blåsigt väder imorgon så att man kan göra något mer ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0