Pelle/bilder 16/10 2011

Det har ju varit lite dålig uppdatering i helgen, så jag kompenserar detta med en liten bildbomb ;)
¨
Var ute och gick med Pelle på förmiddagen, han var riktigt jobbig och ouppfostrad! Gick emot grimman, ville inte stå stilla och knuffades och klev runt. Så vi gick en runda runt kyrkogården och sen släppte jag ut honom i hagen direkt, jag var alldeles för trött för att orka bråka med honom.
'
Senare på dagen släppte vi ihop honom med Indy och Princess, det gick hur bra som helst! Så nu ska han få gå med dem och de ska förhoppningsvis bli bästa kompisar :D
Här kommer bilder!
Min vackra ♥
Pelle och Indy hälsar :)
"PIIIIIIIP!"
Sessan tycker den gula ponnyn är konstig ^^
Suddig </3 men ändå ^^

Kommentarer
Postat av: Karro

sötisar!

2011-10-21 @ 03:36:31
URL: http://karrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0